Elegancka kartka w pudełku

W niedzielę ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Scrap Africa. Znów, jak w połowie każdego miesiąca, prosimy Was o zinterpretowanie moodboard’u. U mnie tym razem komplecik: kartka kaskadowa i pudełeczko, w której była schowana…

SA2 

Kartka stworzona z myslą o konkretnej osobie – ciotce mojego meża, która niedawno obchodziła urodziny. Forma wynika z chęci zrobienia czegoś innego, niż zazwyczaj. A kartkę kaskadową ostatni raz robiłam… jakieś trzy lata temu, zaraz na poczatku mojej scrapowej przygody. Przyznam, ze powrót do tej niezwykle efektownej formy bardzo mi się spodobał. takich kartek będzie pewnie więcej…

SA3

Od razu muszę zaznaczyć, ze niewątpliwą inspiracja do stworzenia kartki był kursik znaleziony w sieci, którego autorką jest Brises. Ta sama, która zaprojektowała też te cudne papiery Lemoncraft, które wykorzystałam zarówno do stworzenia kartki, jak i pudełka…

SA4

Oprócz papierów znajdziecie tu też mnóstwo dodatków: kwiatuszki, sznurek, róze na tiulu… Te dodatki (papiery Lemoncraft też!) możecie kupić w sklepie Przyda-sie.pl.

SA1

I jeszcze ScrapAFricowy moodboard, który tu zinterpretowałam:

 

A przy okazji zgąłszam też do zabawy w poszukiwanie fana Lemoncraft:

4 thoughts on “Elegancka kartka w pudełku

Skomentuj

