LO „Snow!”

Dziś moja kolej, by zachęcić Was do udziału w wyzwaniu na blogu Wyzwania nie-kartkowe. Tym razem zadanie polega na przygotowaniu scrapa na białej bazie. Dodatkowo należy użyc dwóch mediów oraz koloru srebrnego. U mnie powiało zimą…

LON3 

Po prostu z takimi wytycznymi kojarzyła mi się tylko zima. Przyznam, że przekopałam wszystkie zdjęciowe zapasy, by znaleźć odpowiednie zdjęcie. W końcu padło na ftografię mojej siostry, gdy ta miała rok, może dwa… Fascynacja śniegiem u dzieci jest po prostu wspaniała. Ten entuzjazm, z jakim dziecko poznaje niesamowite i w gruncie rzeczy cudowne zjawisko, jakim są płatki śniegu, które w kontakcie ze skórą topią się, jest zachwycający! I znów możemy uczyć się od najmłodszych radości z takich niby-zwyczajnych cudów…

LON

Wyzwanie na niekartkowym blogu zmusiło mnie do tego, by pobawić się mediami. Przyznam, troszkę za tym tęskniłam… Tym razem troszkę tego tu jest: pasta strukturalna nakładana przez maskę. Tricksartową oczywiście. Gel medium, mgiełki, Splash, mikrokuleczki srebrne i brokat… Wszystkie media oczywiście od 13 arts. Tekturki z kolei, podobnie jak maska, Tricksartowe

LON2

Oczywiście zachęcam Was serdecznie do udziału w wyzwabiu niekartkowym:

4 thoughts on “LO „Snow!”

Skomentuj

