Blogowe zmiany. Znów… / Blog’s changes. Again…

Mam dziwne wrażenie, że bardzo często pojawia się u mnie jakiś post o blogowych zmianach. Jak jednak mawiał kiedyś mój kolega: zmiany są dowodem na ciągłość zarządzania… A u mnie, po kilku dniach milczenia i przemyśleń, pojawiły się nowe pomysły.

netbook 

Po pierwsze, postanowiłam spełnić pewną prośbę i wrócić do pisania po angielsku. Będzie to pewno wyzwanie, bo przecież dużo ostatnio u mnie o książkach. Bo zapewne o książkach będę pisała wiele, w planach czeka już kilka recenzji, kolejne książki czytam… Będzie też więcej muzyki, a jak się uda to i więcej filmów. Oprócz tego notki scrapowe, choć na klejenie mam ostatnio troszkę mniej czasu… Ale przecież to także ważna część mojego życia.

Co jeszcze? Zaczęłam planować sobie notki. Co z tego wyjdzie? Trudno powiedzieć. To któreś z kolei moje podejście do tego tematu, ale może tym razem się uda… Prawda jest taka, że od kiedy mam mniej czasu, z planowaniem jakoś lepiej mi idzie. Zresztą, trudno to ukryć, bez planowania panowałby ogromny chaos wokół mnie. A tak – jakoś daję radę…

Ach… no i planuję uaktywnić bardziej Fanpage. Więc oczywiście zapraszam TU.

Mam nadzieję, że te niewielkie zmiany sprawią, że nadal będziecie tu zaglądać od czasu do czasu… A nowa notka już jutro… Książkowa;)

  • * * * * *

Hmmm… sometimes I feel that on this blog many of notes are about changes. The once, which are connected to blogging… But, as my old friend used to say: changes means you are still managing… And here, after few days of silence and thinking about this blog – some small changes.

First of all I decided to write in English too. It’s because I was asked for. That may be a little challenge for me, but… let me try! Of course there will be a lot about books, something about music, maybe about film. And of course my scrap artworks, as I love spending time by gluing, creating, although I don’t have much time for it now.

What else? I started to plan my notes. I have no idea, if I can do it, but… let me try! As I have less time now, I have to organize everything perfectly… Without it there would be a big chaos all around!

Oh. And I’m going to be more active on my fanpage. So… if u don’t know it yet – come HERE.

So.. I hope you will like it. And you will come to see what’s up here, on my blog, time to time…

4 thoughts on “Blogowe zmiany. Znów… / Blog’s changes. Again…

  1. Dobrze, że piszesz też po polsku, bo po „angielskiemu” to ja aż tak bardzo nie kumam… Podobno im więcej roboty tym lepiej się człowiekowi robi 🙂

    1. Po polsku to mus… Po angielsku piszę, bo zostałam poproszona… Zawsze to jakaś metoda, zeby sobie odswieżyć język;)

      1. Dokładnie, jak się nie używa to się zapomina… wiem coś o tym.

  2. Lubię zmiany. Też kilka planuję. Bez planowania notek nie potrafiłabym pisać bloga, bo bym go po prostu nie ogarnęła 😛 A od stycznia chcę w niedzielę pokazywać swoje naparstki, bo „społeczeństwo się domaga”. tzn. taka jedna Agnieszka 🙂

Skomentuj

