Książkowy mini czelendż 2016 / Mini book challenge 2016

Tak, tak… co prawda wciąż jeszcze pozostało ponad dwadzieścia dni roku 2015, aale ja już planuję kolejny. Planuję między innymi książkowo. Tym razem za sprawą Ejotka i jej ciekawej, miłej i przyjemnej propozycji mini wyzwania książkowego…

mini2bczelend25c525bc 

O co chodzi? Oczywiście o czytanie książek. Ejotek proponuje pięć kategorii, w których w ciągu roku należy przeczytać po jednej książce. Może niektórzy stwierdzą, że taka liczba jest śmieszna, ale… jest też zachęcająca! W tym roku podjęłam się wyzwania książkowego, w którym kategorii było więcej i… odpadłam gdzieś w okolicach sierpnia. Bo tyle książek pojawiło się takich, które koniecznie chciałam przeczytać, a do wyzwania nie pasowały… Myślę, że z pięcioma nie będzie tego problemu.

Żeby jednak nie było za łatwo… tytuły, które planuje się przeczytać, trzeba podać już teraz. Troszkę zajęło mi myślenie, które książki wybrać. W końcu zdecydowałam tak:

  1. Książka pożyczona – Anna Gavalda „Po prostu razem” (Edytko, obiecuję, że przeczytam  w końcu oddam razem z innymi;)
  2. Książka nieznanego mi autora – Krystyna MIrek „Prom do Kopenhagi” (mam straszną ochotę na przeczytanie czegoś tej autorki i… jakoś się nei złożyło)
  3. Książka z kiepską okładką – Jaroslav Rudis „Cisza w Pradze” (okładka mnie nie powala, ale poczytałam, o czym jest książka i bardz chcę przeczytać)
  4. Książka będąca pierwszym tomem trylogii – Trudi Canavan „Złodziejska magia”
  5. Książka trzyletnia – Jarosław Kret „Moje Indie”

Więcej informacji o tym wyzwaniu znajdziecie TUTAJ.

**************

OK, I know it’s still the year 2015. But I started to plan the next one. It is because on the blog of Ejotek I’ve found very nice book challenge. It is all about reading 5 books. Of course I plan to read more next year. But to not make it to easy it must be one book from each category Ejotek has created. So I’ve decided to read those five books:

  1. A borrowed book – Anna Gavalda „Po prostu razem” (I writePolish titles, as I don’t know English translation of it, but it would be something like: Simply together)
  2. A book written by an author I don’t know yet – Krystyna Mirek „Prom do Kopenhagi” (It is a novel written by a polish author, something like a ferry to Copenhagen)
  3. A book with a cover I don’t like – Jaroslav Rudis „Cisza w Pradze” (Silence in Prague)
  4. A book, which is the first of three – Trudi Canavan „Złodziejska magia” (it’s very known Australian author, who writes something like fantasy)
  5. A book, I have for three years and haven’t written yet – Jarosław Kret „Moje Indie” („My India” by a Polish author, who is also a traveller, about India of course).

And… maybe some of u would like to join? I don’t know, if Ejotek thought about non-polish participants of this challenge, but if u are interested in reading books from each of those categories, just write a comment here, on my blog. And maybe u maybe u will let know Ejotek too? Write a comment also HERE, write your blog adddress (or an address of any other internet place, where u will write your thoughts about the book, u’ll read) and write a list of the books you plan to read next year (one for each category).

5 thoughts on “Książkowy mini czelendż 2016 / Mini book challenge 2016

  1. Ejotek dziękuje za reklamę i zaprasza wszystkich serdecznie do udziału!
    Dla tych, którzy ukończą z sukcesem to mini wyzwanko będzie niespodzianka – rozlosuję książkę/-i.
    Cieszę się, że bierzesz udział i już teraz życzę powodzenia!
    Zawsze to jak jest 5 książek a nie 20 to 5 jest łatwiej przeczytać i podnieść swoje morale 🙂

      1. Będzie nowa edycja, będzie 🙂 Pomysły mam a w trakcie i tak urodzą się nowe… Fajnie, że będziesz

  2. O widzisz! Lepiej mniej! Ja też odpadłam z tamtego wyzwania, bo mi ciągle książki do kategorii nie pasowały. Ale jedyne, co mogę w tym temacie zaplanować na nowy rok, to przeczytać wreszcie to co układam w stosy koło łóżka…. bo na razie tylko kupuję i układam, kupuję i układam…

Skomentuj

