Poniedziałkowe inspiracje: wyzwaniowo

Początek roku to ten czas, kiedy krystalizują się nasze plany, nasze marzenia i cele, jakie chcemy osiągnąć. To też ten moment, w którym pojawia się najwięcej propozycji różneg rodzaju wyzwań: czytelniczych, podróżniczych… I o tym, w jakich wyzwaniach w tym roku chcę wziąć udział dziś Wam napiszę…

coffee 

Na początek czytelnicze

Postanowiłam w tym roku nie szaleć… W zesżłym roku było tych wyzwań za dużo i… nie dałam rady, odeszła mnie ochota. W tym roku wybrałam takie, które wymagają nie tylko czytania, ale i szukania odpowiednich lektur.

O wszystkich czytelniczych wyzwaniach, w których biorę udział, przeczytacie tutaj. Teraz tylko je wymienię:

Mini czelendż i wyzwanie Pod hasłem u Ejotka – no nie mogłam się oprzeć. nie mogłam i już!

Grunt to okładka – pierwsze, na jakie natknęłam się niegdyś w sieci. Miałam nadzieję, ze w tym roku bedzie kontynuacja i na szczęście jest!

Gra w kolory i Cztery pory roku u Magdalenardo – to nowe wyzwania, choć gra w kolory ma już swoją drugą edycję. Też z tych „okładkowych”, ale… czytanie książek według kolorów okładek już dawno chodziło mi po głowie. Lubię też czytać książki pasujące do danej pory roku, więc wyzwanie Cztery pory roku jakby dla mnie…

Podróżniczo

Nie będzie szaleństw ani fajerwerków. Ale w sieci trafiłam na wyzwanie „Odwiedzę 100 miast w 2016”. I… postanowiłam spóbować. 100 miast,miasteczek, miejscowości. Uda się?

Poza tym, pisałam już o tym wcześniej: chciałabym posunąć się dalej w zdobywaniu Korony Gór Polskich i odwedzić kkolejne miasta w ramach zwiedzania stolic polskich województw…

Endomondo – przyjaciel wyzwań dla aktywnych

Endomondo pomaga zmobilizować tyłek do ruszenia się z fotela. Zwłaszcza, gdy dołączy się do wybranej rywalizacji. U mnie to:

Przebiegnięte 1000 km w ciągu całego roku. Trochę mnie to onieśmiela, ale… może dam radę?

Druga rywalizacja to… najwięcej aktywnych minut praktykowania jogi.

Do tego jeszcze rywalizacja polegająca na „zebraniu” jak największej liczby aktywnych minut. Tym arzem wybór padł na ENDOMONDOPRZYJACIELE dla Wojtusia. Podaję link, bo może ktoś też zechce pomóc: https://www.endomondo.com/challenges/25108065. Moja pomoc w tym wypadku jest taka: za każdą aktywną minutę wpłacę na konto fundacji 5 groszy. Na więcej na razie nie mogę sobie niestety pozwolić. Jednak jeśli mam wydać na pierdoły, wydam na jakiś konkretny i ważny cel. Ta rywalizacja już się rozpoczęła i trwa tylko do końca stycznia. od lutego z kolei będzie akcja na rzecz innego chłopca. Niemniej chcę przez cały czas brać udział w tego typu akcji… No i Was też zapraszam…

Na koniec craftowo…

W przypadku craftowania trudno mówić o wyzwaniach rocznych… Wyzwania na różnych blogach pojawiają się najczęściej co miesiąc lub, rzadziej, co tydzień. Chciałabym regularnie brać udział w wyzwaniach na moich ulubionych blogach, ale z doświadczenia wiem, że nie zawsze temat podchodzi. Dlatego nie bedę w tym roku się deklarować. Po prostu będę tworzyć to, na co mam ochotę. I już!

A Wasze tegoroczne wyzwania? Macie jakieś?

4 thoughts on “Poniedziałkowe inspiracje: wyzwaniowo

  1. Wow! Całkiem sporo Ci tego wyszło… 🙂 Życzę Ci powodzenia!
    Biorę udział we wszystkich czytelniczych, o których napisałaś 🙂

  2. Pisałam o swoich 1 stycznia, ale zapomniałam o książkowych – w tym roku zmierzę się z 52 pozycjami:)

    Strasznie podoba mi się to podróżnicze – ale nie wiem, czy dam radę odwiedzić aż 100 🙂

    1. Hmmm… ja tez nie wiem, czy mi się uda 100 miejscowości odwiedzić… ale… nawet jak to będzie 50, czy 25 to i tak… Zawsze to jakaś dodatkowa motywacja! 😉

      Trzymam kciuki za realizację Twoich wyzwań.

Skomentuj

