DT PWC: Motywująca przekładka w plannerze

Wczoraj ruszyło najnowsze, noworoczne wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej. Ma być o naszych noworocznych planach, marzeniach. Forma dowolna. A że u mnie ostatnio faza kreatywnego planowania i organizacji osiąga swoje apogeum uznałam, że zrobię sobie… przekąłdkę w plannerze. Ma to być przekładka rozpoczynająca część poświęconą planom treningowym…

DSCN0428 

Wybrałam motywujący stempelek z tekstem, którego tłumaczenie brzmi (mniej więcej): kazdy krok, który robisz to krok dalej od tego, kim byłeś. Dla mnie idealnie pasuje zarówno do moch planó biegowych, jak i do moich planów związanych z jogą. Ten tekst chyba zresztą fantastycznie oddaje całą ideę jogi. A stempelek jednej z moich ulubionych firm: Paperbags Studios.

Z kolei papiery, których tu użyłam od GoScrap – to jeden z moich ulubionych producentów. taki, którego kolekcje kupuję niemal w ciemno. Do tego tło z dstressów i mediów 13arts, elementy naniesione przez maskę Tricksart i baza przekładkowa od ProjektPlanner. I już mój plannerek zyskuje coarz więcej kolorów!

przekłądka 3

Oczywiście zachecam Was do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu. Wszelkie szczegóły znajdziecie TUTAJ.

3 thoughts on “DT PWC: Motywująca przekładka w plannerze

Skomentuj

