DT Scrap Africa – chilloutuję się przy blejtramie

Czasami zdarza mi się zrobić coś tylko dla siebie. Lubię, kiedy taka praca ma jakieś przesłanie. Dawno jednak nie było okazji, by tak sobie pokleić… W końcu zmotywował mnie jednak moodboard, który jest tematem najnowszego wyzwania na blogu Scrap Africa

blejtram3 

Miałam ochotę stworzyć blejtram. tak dawno tego nie robiłam: pobawić się mediami, stemplami… I jeszcze, zeby w miarę wyglądało. Moja praca nie jest duża. Blejtram jest wielkości zeszytu A5 mniej więcej. Ale tyle wystarczyło, żeby się odstersować…

blejtram2 Głównym tematem jest tutaj stempel Paperbags Studio. Oprócz tego oczywiście stemple i maski (z Tricksart, a jakże!) do tła. Do tego mnóstwo mediów 13 arts: mikrokuleczki, trzy kolory mgiełek, pasta modelująca, gesso i gel medium. Papiery, których skrawki w tle też z 13 arts. I jeszcze dodatki: kwiaty i taśmy z Przyda-sie.pl.

blejtram scrap africa

I jeszcze moodboard z bloga Scrap Africa, który zainspirował mnie przedew szystkim kolorystyką… Więcej na temat wyzwania, do udziału w którym serdecznie Was zachęcam, TUTAJ.

Jan 2016 Mood Board

 

2 thoughts on “DT Scrap Africa – chilloutuję się przy blejtramie

    1. Stanowczo! Do pracowni biegnij! Choć ja czekam na efekt wyszywania Hinduski… Starsznie mi się ten wzór podoba!

Skomentuj

