DT Wyzwania niekartkowe – zimowy wpis do artjournala

Dziś moja kolej, by inspirować na blogu Wyzwania niekartkowe. W tym miesiącu zachęcamy Was do stworzenia zimowego artjournala. Mój powstał na luźniej kartce, bo bazę dopiero zmaierzam kupić ;). Postanowiłam trochę poeksperymentować,  w rezultacie wpis wygląda tak:

Artjournal 

Tło zrobiłam tym razem kredkami akwarelowymi. Do tego embossing, trochę gel medium, brokatu i farbki białej brokatowej z 13arts. I moje ukochane papery BoBunny.

artjournal3

Jest też primowy stempelek laleczka z zimowego zestawu. Chyba polubiłam te stempelki…

artjournal2

 

 

Może i Wy skusicie się, aby stworzyć wpis artjournalowy? Zaparsma serdecznie do udziału w naszym niekartkowym wyzwaniu

25236

2 thoughts on “DT Wyzwania niekartkowe – zimowy wpis do artjournala

Skomentuj

