DT PWC: kartka dla babci

Dzień Babci zbliża się wielkimi krokami. Chyba najwyższa pora, by stworzyć z tej okazji jaąś kartkę… Ta powstała na różowe wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej:

DSCN0454

Kartka powstała z przecudnej kolekcji papierów Lemoncraft. DO tego dołożyłam trochę kwiatowych dodatków. Wszystko to kupicie w moim ulubionym scrapowym sklepie: Przyda-sie.pl. Sa też tekturki – ramki z Tricksart (rameczki pocięłam na fragmenty i wyszły cudne paseczki, idealnie mi się tu komponujące…). Całość uzupełniona tuszem Splash z 13arts:

 

pwc2

4 thoughts on “DT PWC: kartka dla babci

    1. Dziękuję za słowa uznania. Ja codziennie jestem wdzięczna Losowi, że mogę cieszyć się jeszcze obecnością babć i dziadków…

Skomentuj

