DT Tricksart: LO „My, myself and I”

Dziś mój debiut na blogu Tricksart. Ponieważ nie udało mi się podzielić z Wami moją pracą na wyzwanie z autoportretem, postanowiłam dzisiaj pokazać Wam scrapa ze mną w roli głównej. Rzadko takie powstają, ale do tego zdjecia mam szczególny sentyment. No i idealnie skomponowało mi się z papierami z kolekcji Venus .
DSCN0474

Dodatkowo użyłam też maski oraz tekturowych dodatków: Ozdobników #4 i  Ozdobników #3.
Nie mogło zabraknąć też mediów. Jest pasta modelująca, mikrokulki oraz mgiełki: różowa i kobaltowa.
 

 

Oczywiście serdecznei zapraszam was do odwedzenia tricksartowego sklepu i pobuszowania wśród oferowanych tam produktów. Ilość tekturek, masek i innych skarbów jest powalająca!
No i mam nadzieje, że ta moja perwsza inspiracja przypadnie Wam do gustu i częściej odwiedzać też będziecie Tricksartowego bloga…
P.S. A zdjęcie pstryknęła mi Nowalinka na zeszłorocznym Paporzanym Combrze;) Liczę, że na tegorocznym (znamy już datę! rezerwujcie 07.05!) też będzie kazja do pstryknięcia jakiś fajnych fotek!
 
2 thoughts on “DT Tricksart: LO „My, myself and I”

Skomentuj

