DT Tricksart: okładka artjournala

Witajcie!
Dziś moja kolej, by pokazać Wam, co ostatnio stworzyłam z produktów, które możecie znaleźć na wirtualnych półkach Tricksart. O tym, że są tu moje ulubione tekturki i maski już pewnie wiecie, a dziś pokażę Wam, jak dzięki nim ozdobiłam okładkę tegorocznego artjournala. Mam lekki poślizg z jego uzupełnianiem, ale w koncu udało mi się zacząć. A jak wiadomo najtrudniejszy jest początek…
DSCN0481.JPG

W tym roku zdecydowałam się na kolorystykę turkusowo-złotą. Jakoś tak mi w duszy gra;) Idealne do tego okazały się papiery z kolekcji Turqoise. Oczywiście ozdobiłam je pastą strukturalną nakładaną przez maskę. Do tego jeszcze tekturki: ramka z tego zestawu i napis z tego zestawu. Tekturki pomalowałam złotą farbką i umocowałam na gel medium. Całość uzupełniłam kwiatuszkami, które też lekko pociągnęłam farbą i mikrokulkami. Nie mogłam odmówić sobie też chlapania białym tuszem Splash!… Papier na okładce przykleiłam warstwami. Oprócz turkusowego możecie tu zauważyć także papier eco kawa z mlekiem.
DSCN0480DSCN0482DSCN0483DSCN0484
2 thoughts on “DT Tricksart: okładka artjournala

Skomentuj

