DT ScrapAfrica: Smash „Historie rodzinne”

Ostatnie tygodnie sprawiły, że postanowiłam zachować choć część historii rodzinnych w SMASHu. Idealny do tego SMASH „Nostalgia” zakupiony w sklepie scrapuj.pl, który przebojem znów wchodzi do scrapowego światka (a jeśli ktoś lubi SMASHować, to teraz znajdzie tam promocję na SMASHowe gadżety). Dzisiaj mój pierwsyz taki wpis, inspirowany mapką z wyzwania na blogu ScrapAfrica:

DSCN0496

Troszkę tu pochlapałam mgiełkami teksturowymi kupionymi na póbę w sklepie Przydasie.pl. Poza tym jest sznurek z Tricksart, jakieś stempelk i wycinanki z wykrojników. I sa zdjęcia – stare, wygrzebane z głębi szuflady moje zdjęcia z dziadkiem. I te ostatnie, najnowsze, jedne z ostatnich, jakie powstały, z dziadkiem i moim dzieckiem. Tak dziadka zapamiętam…

Są też spisane wspomnienia, bo taka też ma być funkcja tego SMASHa: żeby zebrać, przechować, zapamiętać zdjęcia, wydarzenia, wspomnienia właśnie…

DSCN0498DSCN0500

 

A tworząc inspirowałam się mapką z najnowszego wyzwania ScrapAfrica. Serdecznie zachęcam do udziału, tym bardziej, że można wygrać nagrodę niespodziankę mojej ulubonej zagranicznej firmy – BoBunny!

A mapka z wyzwania wygląda tak:

sketch2bno-2b70

 

One thought on “DT ScrapAfrica: Smash „Historie rodzinne”

Skomentuj

