DT Tricksart: Wiosenne wyzwanie i nowe papiery!

To wiosenne wyzwanie w Tricksart ruszyło już jakiś czas temu, ale nie miałam chwilki, by pokazać swoją pracę. A jest co pokazywać, bo… LO, które przygotowałam powstało na genialnych nowych papierach zaprojektowanych przez Viol! Chcecie zobaczyć?

DSCN0491

 

Cały scrap wygląda tak:

March Ela 2

Wykorzystałam tu papiery, które już wkrótce bedziecie mogli kupić w sklepie Tricksart. Na razie uwierzcie na słowo: kolory są rozbrajające, a papiery idealnie nadają się do mediowych prac. Już się w nich zakochałam i wiem, że Wy także je pokochacie!

Oprócz papierów są tutaj maski Tricksartowe: Kwitnąca wiśnia i Deseń 23, tekturki też od Tricksart i fantastyczne gałązki z delikatnymi kwiatuszkami, które pokochałam, gdy tylko Misti położyła je na stole (bo scrap powstał w parcowni Misti podczas przedpremierowego ciachania papierków!). Do tego jeszcze sznureczek i voila!

Oczywisciei wszystkich zachęcam do udziału w wyzwaniu na blogu Tricksart. Tym razem proponujemy Wam stworzenie pracy do moodboardu:

spring

Szczegóły tego wyzwania znajdziecie TUTAJ.

 

One thought on “DT Tricksart: Wiosenne wyzwanie i nowe papiery!

Skomentuj

