DT Tricksart: SMASH rodzinny kolejna odsłona

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, że produkty Tricksart nie tylko są idealne do tworzenia kartek, scrapów czy wszelkich mixed mediowych prac, ale wspaniale sprawdzą się w projektach typu Project Life lub SMASH.
DSCN0508

Mnie szczególnie podoba się ta druga forma przechowywania wspomnień i dlatego właśnie w moim SMASHu postanowiłam wypróbować fantastyczną maskę ze strzałkami. Gesso idealnie się przez nią nakłada, dzięki czemu można uzyskać fajne napisy, także na zdjęciach.
Poza tym wszelkie drobne tekturki (u mnie strzałki) także świetnei nadadzą się do tego typu projektów.
DSCN0509
Kolory mojej pracy bardzo vintagowe, ale przełamałam je czernią papierów z kolekcji A little while i napisem z liter wykonanych z czarnego szkła akrylowego.
DSCN0511
 Dodałam też czarne napisy wycięte w grubym kartonie oraz tekturowe chabry, które kojarzą mi się z wakacjami spędzanymi na wsi, takimi, jakie widać na zdjęciach.

DSCN0510

DSCN0512

One thought on “DT Tricksart: SMASH rodzinny kolejna odsłona

Skomentuj

