A gdyby tak…

Długo mnie tu nie było… Poważnie zastanawiałam się nad tym, czy calkowicie nie zrezygnować z prowadzenia bloga. Były też inne pomysły: stworzyć osobnego bloga książkowego, publikować tylko na Fejsbuku… Ale po tych kilku tygodniach niebywania tu zaczęłam tęsknić. I jakoś trudno mi na stałe pożegnać się z tym miejscem. Sonrisa Art zostaje. Choć pewnie w nieco innej formie…

Pisanie2Pierwszą zmianę już widać – troszkę zmieniony, bardziej minimalistyczny design. Ma być przejrzyście, prosto, bez udziwnień. Dlatego też znika trochę kategorii. Zostały cztery. Z założeniem, że w każdej pojawiać się będzie wpis raz w tygodniu. Mniej więcej…

Druga zmiana dotyczy notek czytelniczych. Skoro raz w tygodniu, będzie ich mniej. I tylko o tych książkach, o których naprawdę warto pisać. O innych krócej – na Fejsbuku, dlatego zapraszam do śledzenia fejsbukowej strony. I jeszcze z wyzwań czytelniczych rezygnuję. Zostawiam tylko te Ejotka, bo mam do nich sentyment. I to z czytaniem książek autorów pochodzących z różnych krajów. Bardziej dla siebie, z ciekawości…

Na koniec najwazniejsze: minimalizuję, upraszczam. Ta filozofia ostatnio jest mi bliska… Więc o tym pewno będzie więcej… Do poczytania więc znów…

6 thoughts on “A gdyby tak…

  1. Łezka mi się w oku zakręciła…. 🙂 Cieszę się, że ejotkowe wyzwania zostają, bo czytujesz podobne do moich gustów książki.
    I fajnie, że będziesz się tu pojawiać, bo bliższe mi blogi niż FB. Minimalistyczny wygląd bardzo na plus 🙂
    pozdrawiam słonecznie

    1. No cóż… Twoje wyzwania sprawiają, ze sięgam po książki, które zazwyczaj mi się podobają… No i pomysły na kolejne hasła są baaardzo kreatywne!

  2. Minimalizm jest w modzie, a potrzebę zmian chyba każdy z nas w pewnym momencie odczuwa. Blogowanie ma być przyjemnością i życzę Ci, by w nowej formie nią było.

    1. Racja, minimalizm jest modny. Choć mnie ten styl życia (?) od dawna interesował. Teraz jednak chyba dojrzałam do tego, by powoli wprowadzać zmiany…

Skomentuj

