DT Tricksart: zimowy journal z cytatem

 Ostatnio u mnie dużo się dzieje i czasem mam ogromną ochotę po prostu od tego wszystkiego się oderwać. Najlepiej wychodzi mi to, gdy tworzę wpisy do journala, choc może raczej powinnam powiedzieć: journali, bo mam ich aktualnie kilka. Ostatnio założyłam nowy – taki, o jakim zawsze marzyłam, bo w starej książce! Takie pożółkłe już neico kartki mają swój urok i idealnie pasują do nostalgicznych wpisów. Właśnie taki ostatnio mi wyszedł – zainspirowałam się pewną posenką, graną kiedyś przy harcerskich ogniskach. I chociaż ten czas już dawwno minął, piosenka nadal nalezy do moich ulubionych, a jej tekst wciąż jest mi bardzo bliski…

DSCN0651Na mojej artjournalowej stronie troszkę zimowo. To między innymi zasługa tuszy w różnych odcieniach niebieskiego. Pokryłam nimi brzegi kartki, a najciemniejszym, jaki mam w swojej kolekcji narysowałam przez maskę sun wzór. Poza tym są tutaj tekturowe gwiazdki, które pokryłam srebrnym tuszem SPLASH. Są kropki z gesso, mające imitować spadający śnieg i… tekturowe kwiatuszki czy gwiazdki, które wzięłam z zestawu napisy hello. W tym zestawie najwazniejsze są oczywiście same napisy, wycięte w czarnej tekturce, ale nie mogłam się oprzeć tym gwiazdkom, które właściwie chyba stanowią swego rodzaju produkt uboczny…
DSCN0650DSCN0652DSCN0653
2 thoughts on “DT Tricksart: zimowy journal z cytatem

Skomentuj

