O blogowaniu słów kilka / A few words about blogging

Dawno mnie tutaj nie było. Oj… przez pewien czas naparwdę myślałam, że nie wrócę. Ale chyba po prostu był mi potrzebny taki mały detoks, czas na przemyślenia, na to, by odpowiedzieć sobie na pytanie, jak ten blog ma wyglądać. Już chyba wiem. Koncepcja przyszła zupełnie nagle, nieoczekiwanie… I… chyba taka będzie mi pasować. Przynajmniej na ten moment…

netbookKiedy tworzyłam bloga w założeniu miał być craftowy. Później był moment, kiedy blog był w dużej mierze o książkach. Zastanawiałam się nawet, czy nie stworzyć znów kilku blogów tematycznych, ale to już ćwiczyłam. I u mnie się nie sprawdziło. Poza tym tutaj mi dobrze…

O czym będzie teraz? O wszystkm, czym chcę się podzielić. Będzie oczywiście o craftowaniu/scrapowaniu. Będzie o książkach. Ale będzie też o różnych inspiracjach, przemyśleniach. I jeszcze od czasu do czasu o grach planszowych, ulubionych aktywnościach, miejscach wartych odwiedzenia – tych w realu i tych sieciowych… The art of living – sztuka życia. Po prostu…

A… i planuję notki codzienne (choć nie wiem, czy to się uda). I jeszcze dwujęzyczne, bo jakoś nie jestem przekonana do gadżetu „translator”, a są tacy, którzy by chcieli poczytać po angielsku… Tyle chyba na dziś. I zapraszam jutro;)

Hi! I am really happy to be here again and to write in English (as some of you ask for this). Really, I haven’t been here for such a long time and even thought about closing this blog. But… I like blogging! So I decided to change some things and… start a new life of this place.

What is new? First of all new topics: it will be about scrapbooking of course and about books (I can’t live without them, although writing about that would be a bit challenging; but there will be also about some activities, some places worth of visiting and… my thoughts and ideas I really like!

Second new thing is that I will write both: in Polish and in English. And will try to do it every day. So… Let’s start new-old blog then! 😉

4 thoughts on “O blogowaniu słów kilka / A few words about blogging

Skomentuj

