Kreatywne planowanie / Creative planning

Witajcie!

W soboty planuje dzielić sie z Wami moimi pracami kraftowo-scrapowymi. Uwielbiam sobie kleić, kolorować, bawić się papierem. Ostatnio coraz bardziej wkręcam się w kreatywne planowanie. Dlatego dziś postanowilam podzielić się z Wami zdjęciami mojego plannera.

planner1Prawda jest taka, że lubię, gdy jest w nim kolorowo, ale z drugiej strony nie chcę, by było nadziubdziane. Nie przerażają mnie puste przestrzenie, bo wiem, że jakby co, zawsze mogę coś dopisać… Oprócz tradycyjnego wkładu do tygodniowej rozkłądówki najczęsciej dołączam listy zadań albo jakieś grafki z motywującymi cyatatmi. Tutaj najchętniej wykorzystuję genialne papiery BoBunny z kolekcji Calendar Girl (kupiłam w Fifi Rifi). Ta kolekcja została stworzona z myślą o wszystkich, którzy kochają kreatywne planowanie!

Poza papierami korzystam też z taśm washi oraz różnego rodzaju naklejek. No i używam moich ulubionych wymazywalnych kolorowych piór kulkowych frixon, które znajdzecie w księgarniach Matras.

Jak planuję?

Nie mam konkretnego systemu. Po prostu wpisuje w odpowednie miejsca w kalendarzu najważniejsze rzeczy: godziny mojej pracy, godziny pracy męża, zajęcia dziecka, inne ważne planner4spotkania czy wydarzenia. Poza tym na dodatkowej przekładce wypisuję najważniejsze rzeczy do zrobienia w danym tygodniu. Staram się, by było ich jak najmniej – tylko te, ktorych zrobienie jest konieczne. Ale czasem i tak ta lista mocno się rozrasta. To wszystko ozdabiam dodatkami, o których wspomniałam wyżej. Żeby było wesoło i kolorowo…

Dodatkowo prowadzę też dwa bullet journale (przymierzam się do trzeciego). Jeden na sprawy blogowe, drugi na scrapowe. Trzeci w założeniu ma być ogólny. Myślałam o tym, żeby wszystko ogarniać w organizerze, ale to się u mnie nie sprawdza…

No, ale o moim systemie planowania może kiedy indziej, jak już wypracuję sobie odpowiednie nawyki…

A Wy ozdabiacie swoje kalendarze i plannery?

Hello everyone!


Today it’s Saturday and for me it’s a day, when I want to share with you some arts&craft projects. Today I want to show you my creative planner. I like planning as it makes me feel more organized. But I also like to make my planner funny with a lot of colors. That’s why I use a lot of stickers, washi tapes, some color pens and super great papers by BoBunny from Calendar Girl collection!

planner2

How do I plan?

I really don’t have any system. Just write down every important things, meetings, time of my work etc. Then I add some stickers or washi tape. And… that’s all. I also like to use some additional pieces planner3of paper, where I write tasks for next week. 


Right now I also plan to start with my bullet journal. I have already made two of them: for scrapbooking projects and for blog things. But still I am a beginner in it, so maybe will tell you about my bullet journal a little bit earlier. And write now just want to show you, how my planner looks like.

And you? Do you like to make your planners full of colors? 

 

2 thoughts on “Kreatywne planowanie / Creative planning

  1. Kocham planować, chociaż ostatnio widzę, że coraz rzadziej zdarza mi się to robić… Ciekawe czemu…
    Tak czy siak, ja osobiście zawsze byłam raczej fanką minimalizmu i jedyne przyozdabianie mojego kalendarza polegało na kolorowaniu co poniektórych zadań, bym mogła z łatwością i jednym „rzutem oka” ogarnąć co mam na ten dzień do zrobienia.

Skomentuj

