Wracam wspomnieniem maja

I znowu długa przerwa. Niezamierzona, ale konieczna, żeby osbie wszystko przemyśleć, poukładać, odpowiedzieć na pytanie, czy chcę prowadzić bloga, czy nie. Bo przyznam szczerze, odrzuca mnie od komputera. Po prostu. Nie chodzi o to, że nie chcę pisać. Nawet nie o to, że nie mam czasu, bo ten można wygospodarować. Po prostu nie chce mi się włączać komputera, patrzeć w ekran, klepać na klawaturze. A z drugiej strony – tęskno mi za blogiem. Za kazdym razem, gdy przeczytam naprawdę dobrą książkę mam ochotę się podzielić wrażeniami. A na Fejsbuku jakoś za mało na to miejsca. Więc wracam, choć może nie tak często, nie z codziennymi notkami, ale mam nadzieję w miarę regularnymi…

Dziś zaś wracam wspomnieniem maja…

DSCN0714

Powiem Wam, że w maju się działo… Oprócz moich urodzin miesiąc ten upłynął pod znakem zlotu scrapowego… Ta najfajniejsza impreza na Śląsku (tym Górnym, bo Dolny ma super warsztaty!) odbyła się już po raz trzeci. I znów było fantastycznie. Były warsztaty, zakupy i oczywiście spotkania… To wszystko musiało otrzymać scrapową oprawę… Na początek powstał scrap, z założenia jako część Projekt Life, który ostatnio mocno mnie inspiruje. Na razie założene jest takie, że rozkładówki będa miesięczne: z jednej strony scrap, z drugiej koszulka z mniejszymi zdjęciami, a więc taka typowa strona PL.

Wyzwanie lipiec Ela

Scrap jest ejdnocześnie inspiracją dla Tricksart, na wyzwanie (szczegóły znajdziecie TUTAJ, a materiały wykorzystane do stworzenia tej pracy TUTAJ).

 

Z drugiej strony z kolei rozkładówka, na której też dużo zlotu, a oprócz tego jeszcze moje urodzinowe ciasto… Materiały przeróżne, choć najwięcej (łacznei z samą koszulką), z FamilyPortraits.

DSCN0729DSCN0730

Skomentuj

