Artjournal „Peace”

Czasem w życiu przychodzi taki moment, że nic się nie chce. Że czuje się taką pewną bezsilność, jakby stanęło się przed jakąś ścianą. To moment, kiedy najbardziej na świecie potrzebujemy podjąć ważną decyzję. Decyzję, której często się boimy, którą chcemy odłożyć w czasie, choć wiemy, że tylko podjęcie jej (jakiejkolwiek) przyniesie nam spokój.

Od pewnego czasu czuję, że znowu znalazłams ię w takim właśnie momencie życia. Staram się słuchac swojego ciała, które wyraźnie mi mów, że coś jest nie tak. Że coś trzeba zmienić, już natychmiast. A jedyne, co mi się marzy to spokój. Taki, który można poczuć leżąc pośrd traw i polnych kwiatów. I o tym jest mój dzsiejszy wpis artjournalowy, stworzony w ramach inspiracji dla Tricksart.

DSCN0740

Głównym elementem mojego wpisu są tekturkowe maki. Do stworzenia tła wykorzystałam także maskę z motywem liścia paproci oraz gesso.
DSCN0738
 DSCN0736 DSCN0737
Skomentuj

