Kartka urodzinowa „Roses are… blue!”

Lubię papier. Lubie ciąć, układać, kleić. Najlepiej kilka warstw, mnóstwo ozdób: kwiaty, perełki, koronki… Uwielbiam chlapać, szarpać. Na co dzień hołduję idei minimalizmu. Scrapując o tym zapominam. Podziwiam minimalistyczne prace innych osób, ale sama – nie potrafię! Dlatego stworzenie kartki w miarę płaskiej już było dla mnie wyzwaniem…

Kartka na sześćdziesiąte urodziny

Tę kartkę stworzyłam na prośbę babci. Powędrowała już do Niemiec, do jakiejś ciotki, której nawet nie miałam okazji poznać. Taki już los tych niemiecko-ślaskich rodzin, z których duża część wyemigrowała. Niby sa telefony, maile, komunikatory internetowe. Ale prawda jest taka, że przez tych kilkadziesiąt lat kontakt utrzymał się tylko z najblższą rodziną – bo czasem spotykamy sie na ślubach, coraz częściej na pogrzebach niestety… Z innymi kontakty ograniczają się do przesyłanych od czasu do czasu paczek. I kartek urodzinowych i świątecznych…

kartka1

Sześćdziesiąt lat… Piękny wiek. niektórym wydaje się, że to już bliżej końca. A przecież ludzie w tym wieku są obecnie tak pełni życia. W końcu sa na tym etapie, na którym nie muszą już przejmować się jutrem – dzieci wyfrunęły z gniazda, wnuki już tak nie stresują, za to sprawiają mnóstwo radości. Nie trzeba już gromadzić, bo wszystko, co potrzebne jest. Można żyć. Tak prawdziwie…
jedynym życzeniem babci było, by na kartce pojawiła się własnie liczba 60. Poza tym dostałam wolną rękę…

kartka4

Według mapki, na specjalną okazję…

Praca powstała według niezwykle inspirującej mapki z wyzwania na blogu sklepu scrapek.pl.

wyzwanie2bnr2b57

Ponieważ to kartka urodzinowa, która do adresatki dojdzie w szczególnym dniu sześćdziesiątych urodzin, zgłąszam też na wyzwanie w egocraft:

w2btym2bwyj2bdniu

Kartka powstała z przepięknej, fantastycznej kolekcji Gossamer Blue stworzonej przez Lemoncraft. Muszę przyznać, że ta kolekcja skradła moje serce… Uwielbiam! (A kupiłam w sklepie egocraft.pl, w którym buszowałam w zachwycających tekturkach, ale o tych tekturkach w jednym z najbliższych postów!).

kartka2

P.S. Zachęcam do śledzenia mnie na Facebooku i Instagramie. Dzięki temu na bieżąco będziecie ze wszystkimi nowościami, jakie pojawiają się na blogu! No i… będziecie mogli podpatrzeć moją codzienność;)

10 thoughts on “Kartka urodzinowa „Roses are… blue!”

Skomentuj

