Kartki ślubne – zaległości kartkowych część pierwsza

Ależ u mnie ostatnio obrodziło w kartki! Było kilka fajnych okazji, więc na chwilę przeprosiłam się z cardmakingiem. Ostatnio trochę tę formę zaniedbałam. Pochłonął mnie pocket scrapbooking i artjournaling. A jednak znów odnalazałam przyjemność w tworzeniu karteczek, które później sprawiają radość innym…

Kartek do pokazania mam dużo. Sukcesywnie będą pojawiać się ich zdjęcia. Na początek, już bez zbędnych słów, dwie ślubne. Stworzone dla Dominiki i Marcelego, których wesele odbyło się pod koniec maja. Obie delikatne, lekko ukwiecone, choć myślę, że nie przesadzone. I każda w zupełnie innej formie i stylu…

kartka 4

kartka2

Kartka3

 

P.S. Jeśli podobają Ci się takie kartki i chciałbyś, żeby zrobiła taką dla Ciebie, skontaktuj się mailowo: artsonrisa@gmail.com lub na Facebooku.

2 thoughts on “Kartki ślubne – zaległości kartkowych część pierwsza

Skomentuj

