Męskie kartki – nadrabiania blogowo-scrapowych zaległości ciąg dalszy

W końcu znalazłam chwilę, by pokazać kolejne stworzone przeze mnie już jakiś czas temu kartki. Tym razem powstały dwie kartki urodzinowe dla mężczyzny.

Przyznam, że mam trochę problemu z takimi męskimi pracami. O ile zazwyczaj na kartkach umieszczam mnóstwo kwiatów, o tyle na pracach dla mężczyzn jakoś mi one nie pasują. No i jeszcze trzeba odpowiednio dobrać kolory. Przecież nie pójdę w róż, prawda?

Na szczęście mamy dość duży wybór różnych papierów i dodatków. Tym razem wykorzystałam mój ulubiony wakacyjno – morski paper z GoScrap oraz papiery Studio 7 dots. Do tego badziki, które ratują sytuację i moje ukochane perełki w płynie – jakoś nei wyobrażam sobie kartek bez nich! Jest też stempelek z napisem po angielsku. W końcu doczekał się swoich pięciu minut;)

męska 2

Kurczę, muszę przyznać, że polubiłam na nowo tworzenie kartek. Może dlatego, że było kilka okazji? Bo prawda jest taka, że ja nie lubię tworzyć kartek dla samego tworzenia. Stanowczo wolę, gdy powstają z myślą o kimś. Nawet, jeśli jest to osoba, której nie znam, bo jakiś znajomy poprosił mnie o przygotowanie karteczki. A jednak – w takiej sytuacji też zależy mi bardziej. Żeby ta osoba, która będzie wręczała kartkę była zadowolona.

Tak, stanowczo kartki robione z myślą o kimś mają większą moc i… lepiej wychodzą! Może na tym polega magia związana z obdarowywaniem innych? Z włożeniem w pracę swoich dobrych myśli, dobrych życzeń i serca..?

 

męska 4

Skomentuj

