CALendarz czerwcowy. W końcu!

Czerwiec minął już dawno. Baaa… za chwilę będziemy żegnać lipiec. A ja dopiero teraz pokazuję czerwcowy CALendarz. I to wcale nie dlatego, że leżał niedokończony. Z tworzeniem codziennych CALineczek jestem właściwie na bieżąco. Po prostu jakoś tak nie miałam kiedy zrobić zdjęć i usiąść spokojnie, żeby opublikować notkę. Ale teraz już jest. Panie i Panowie, mój czerwiec zamknięty w maleńkich kwadratach wygląda tak:

CALendarz czerwiec1

 

A jak było w czerwcu? Było dużo capoeira (Batizado, wyjazd na warsztaty do Łodzi duża dawka treningów), trochę przyjemności i celebrowania codziennego życia. Niby nic nadzwyczajnego, a jednak miło wspominam ten miesiąc. bardzo miło…

—> Więcej o tym, czym jest capoeira i dlaczego warto ją ćwiczyć przeczytasz w tej notce.

 

CALendarz czerwiec 2

 

CALineczki tym razem jakby bardziej minimalistyczne i symboliczne. Być może dlatego, że miałam problem z regularnym tworzeniem i potem nadrabiałam po kilka. Zbyt dużo się działo, by poświęcić im nawet chwilę dziennie. Teraz wiem, że to błąd. Nie tylko dlatego, że potem trudno zapamiętać, co w tym dniu było ważne (zapisuję sobie ołówkiem w miejscu, w którym ma być wklejona CALineczka), ale dlatego, że gubi się gdzieś radość z tworzenia maleństwa i celebrowania, raz jeszcze, przyjemności danego dnia. Dlatego w lipcu jestem znacznie bardziej systematyczna. I takie codzienne (czasem co drugi dzień) tworzenie sprawia mi dużo więcej radości!

 

CALendarz czerwiec3

 

CALendarz bierze oczywiście udział w UHKowej zabawie w tworzenie comiesięcznych pamiątek wykorzystujących tę małą i urzekającą formę, jaką są inchies.

—> Więcej o zabawie poczytacie na blogu UHK Gallery. Tam też znajdziesz zdjęcia CALendarzy innych uczestniczek!

A może też masz jakieś fajne, kreatywne sposoby na zachowywanie drobnych wspomnień z każdego dnia? Koniecznie podziel się tym w komentarzu!

 

5 thoughts on “CALendarz czerwcowy. W końcu!

Skomentuj

