CALendarz lipcowy, czyli kilka słów o tym, jak minął miesiąc

Już sierpień! Mamo, jak ten czas leci! Mam wrażenie, że jeszcze niedawno był styczeń i że właśnie zaczynałam swoją przygodę z CALendarzem, a tu już ponad połowa roku za nami. I ponad połowa wakacji. Lipiec zresztą był mocno wakacyjny, choć wyjazd na urlop jeszcze przed nami…

Zaczęło się fantastycznie od Dolnośląskich Warsztatów Craftowych. Poszalałam w tym roku i zrobiłam sobie twórczy maraton! Trzy warsztaty – cała sobota. I jestem naprawdę baaaardzo zadowolona! Już dawno nie byłam na warsztatach, z których tak wiele wyniosłam (i nie mówię tylko o zestawach startowych)! A to jeszcze nie koniec craftowych przygód, bo w połowie lipca uczestniczyłam w albumowych warsztatach z Karolą w Magicznej Kartce. Jestem zachwycona! I warsztatami i miejscem! I jeszcze magicznymi papierami, zwłaszcza tymi nowszymi kolekcjami. Spodziewajcie się kolejnych prac z nimi!

Calendarz3p

Oprócz craftowania było też kilka innych przygód. Przy okazji wizyty we Wrocławiu, udało nam się wjechać na SkyTower. Był też spływ kajakowy – idealna okazja, żeby się wyciszyć, zwłaszcza, ze w kajaku płynęłam sama. Poza tym było trochę kultury: nadrabiam oglądanie „Gry o Tron” (dopiero teraz się przekonałam i… żałuję, że tak późno!), było wyjście do kina na Spidermana…

Calendarz2p

Poza tym… dużo pracy, dużo zleceń i trochę rozpieszczania siebie. W końcu postanowiłam doprowadzić do porządku swoje stopy. No i oczywiście jest kawa! A na koniec jeszcze urodziny mojego dziecka. Cały dzień w kuchni! I choć byłam zmęczona, naprawdę sprawiało mi radość szykowanie ciast, ciasteczek, sałatek…

Calendarz1p

Kolejny miesiąc zamknęłam w CALineczkach dzięki inspiracji UHK Gallery. Chcesz zobaczyć, jak inne zdolne osoby podchodzą do tworzenia takich comiesięcznych pamiątek? Zerknij TUTAJ.

A Tobie jak minął lipiec? Mam nadzieję, że równie aktywnie i miło, jak mnie! Koniecznie podziel się swoimi wrażeniami!

2 thoughts on “CALendarz lipcowy, czyli kilka słów o tym, jak minął miesiąc

  1. Śliczne i ciekawe calineczki 🙂 Jest szalenie miło sobie wejść i co miesiąc obejrzeć taki skrót obrazkowy 🙂

Skomentuj

